Czekamy


Boję się.
Kiedy ok dwóch miesięcy temu lekarz, powiedział, że trzeba trochę odczekać, nie mogłam się doczekać. 
Teraz, kiedy z każdym dniem zbliża się dzień, w którym możemy się zacząć starać o małego, drugiego Muminka, zaczynam się bać.
Ba!
Mam lęki.

Od wczoraj zaczęłam odliczanie. Pierwszy etap zakończony. 
Kiedy pomyślałam, że za ok dwa tygodnie znowu mogę być Mamusią Muminka, zaczęłam planować. Pomyślałam, jak mogę wyheblować łóżeczko, które jest od mojej siostry. Zaczęłam przeglądać materiały, by uszyć mu parę rzeczy. 
Tylko raz na jakiś czas, na sekundę przeleci myśl ukryta gdzieś z tyłu głowy:
A co będzie jak nie będzie ? A co będzie jak będzie tylko znów nie tam gdzie trzeba?
20%, 20%, 20% .... szans na powtórkę.

I nawet jak Beta wyjdzie dodatnio, trzeba będzie czekać tydzień  na USG. 
I wtedy wszystko będzie jasne.

Boję się.

Święta Maryjo, która też jesteś Matką,
błagam Cię,
módl się za mną.




Komentarze

  1. On wie! Modlę się o pokój dla Ciebie na ten czas czekania... :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty