Utracone


Ty - co za nic garść marzeń mych masz,
Za nic masz, 
Tak krótko trwa życie moje. 
Ty - co dni w rok nie zliczasz, ty wiesz ,
Czy ty wiesz, 
Co to jest strach?
U schyłku dnia ty nie chodzisz spać, 
A ja się boję. 
Coraz bliżej kroki słyszę, 
Jedną chwilkę, jeszcze tylko... 

Tylko mnie poproś do tańca
Ja na nic więcej nie liczę, 
Od krańca świata do krańca, 
Od piekła do nieba bram. 
Tylko mnie poproś do tańca, 
Jakbyś mnie kochał nad życie, 
Ja ci z nadziei różańca odpust dam.
Tylko mnie poproś do tańca, 
Dopóki młoda godzina,
Pożółknie zegara tarcza, 
Zanim wybije mój czas. 
Tylko mnie poproś do tańca, 
W którym się życie zatrzyma,
Ta płyta chociaż już zdarta, 
Jeszcze gra. 

Ty - co sny nam układasz do gry, 
Myśli me znasz
I za nic masz szanse moje. 
Ty- co słońca rozwieszasz, ty wiesz, 
Dobrze wiesz, 
Wszystko ma kres! 
Czy boisz się? 
Raz wysłuchaj mnie, 
Nie myśl o sobie. 

Tylko mnie poproś do tańca, 
Ja na nic więcej nie liczę.
Od krańca świata do krańca,
Od piekła do nieba bram. 
Tylko mnie poproś do tańca, 
Jakbyś mnie kochał nad życie, 
Ja ci z nadziei różańca odpust dam. 

09.05.2017 💔


Komentarze

Popularne posty